پیام تبریکی طرفداران نهضت فراگير دموکراسی وترقی افغانستان درکشور اتريش عنوانی تمام اعضا و طرفداران نهضت فراگیر دموکراسی و ترقی افغانستان


 

 

طرفداران نهضت فراگير دموکراسی وترقی افغانستان درکشور اتريش با مسرت زياد خبر نويد بخش از ايجاد و بنيادگزاری و ثبت و راجستر اين نهاد سياسي در کشور آگاهي دريافت نمودند .

بدين مناسبت بهترين شادباش ها و تبريکات خويش را به تمام ملت زحمتکش افغان از صميم قلب ابراز داشته و به همه مشعلداران راه نهضت فراگير دموکراسی وترقی افغانستان موفقيت و بهروزی در راه تحقق آرمانهای والا و انساني اين نهضت که در اسناد مرامي آن تسجيل گرديده است از خداوند يکتا آرزو داريم .

 

نهضت فراگير دموکراسی وترقی افغانستان که متشکل از شخصيت های با اعتبار سياسي و اجتماعي است مشروعيت حضور خويش را در صحنه سياست افغانستان،مطابق به قانون اساسي کشور ،قوانين بين المللي و اعلاميه جهاني حقوق بشر بدست آورده با تدوين مرامنامه مطابق به شرايط ميهن و خواست مردم عذاب کشيده ما حقانيت خويش را به اثبات رسانيده است .

 

طرفداران نهضت فراگير دموکراسی وترقی افغانستان درکشور اتريش در حالي که از اين پديده نوين حمايت و پشتيباني مي نمايند ،از تمام روشنفکران و ترقي خواهان ميهن ما دعوت مي نمايندتا بدور نهضت فراگير دموکراسی وترقی افغانستان بسيچ گرديده و در راه خدمت به مردم از اين راه گام های عملي را بردارند.

 

بااحترام

طرفداران نهضت فراگير دموکراسی وترقی افغانستان درکشور اتريش

شهر گراز 15 فبروری سال 2006


February 21st, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها